niedziela, 3 lutego 2013

004

Za wspólne spanie, chlanie, balowanie - dziękuję mój Cudaku!! ;**



***
20:57 edit:

Kiedy człowiek tak siedzi w domu przybity tym wszystkim i tęskni za dniem wczorajszym, nagle ku życiu woła jakiś głos. głos przyjaciela. to niesamowite jak jeden telefon może odmienić humor. dziękuję kochani, za to, że Was poznałam, za to, że czuję, że w końcu na prawdę poznałam bliskie i fantastyczne osoby, na których mogę polegać i z którymi tak wiele mnie łączy. nie mogłam być dzisiaj z Wami, ale to Wy przyjechaliście. niespodziewanie, ale jesteście. dziękuję, że te 5 minut zamieniliście w okrągłą godzinę. godzinę humoru, dobrej zabawy, wyciskacza łez, wielu wzruszeń, dobrej passy. szerokiej drogi, do zobaczenia w maju. upojna noc w namiotach is comming! ;*******
tego dziś potrzebowałam!

J. A. K. ! ;* <3


1 komentarz:

  1. Jesteś szczęśliwą posiadaczką mojej wymarzonej wagi, a przez to moją główną teraz motywacją :) Więc pilnuj się, bo będę Cię tu regularnie odwiedzać :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    I życzę więcej takich niezapowiedzianych wizyt.

    OdpowiedzUsuń